Hanger Network Türkiye

AVANTAJLAR

EcoHanger™ reklamları markanız ve mesajınız için benzersiz bir tüketici deneyimi oluşturur.

Hedef Kitlenize ve Coğrafyaya Göre Planlama
Özellikleri detaylı belirlenmiş hedef müşteri kitlenize ulaşmak için programlarınızı cinsiyete, coğrafi bölgeye ve satış noktalarına göre planlayabilirsiniz.

Yüksek Görüntülenme Oranları
Reklamlarınızın %100’e yakın bir bölümü görülür. Mesajınız müşterilerin özellikle sabah ve akşam giyinme ritüelleri sırasında defalarca deneyimlenir, etki ardına etki bırakır.

Uzun Süreli Görüntülenme
Yalnızca bir anlık iletişim kuran kitle medya araçlarının aksine, Hanger Network Türkiye™ programları marka mesajınızın çok daha uzun sürelerde izlenmesini sağlamaktadır.

Evlerindeki özel anlarında tüketicilerle iletişim kurarak dikkat dağıtacak çok az şeyin olduğu bir ortamda yüksek seviyelerde bir ilgiyi garanti eder

Çevreye Dost
EcoHanger™ % 100 geri dönüştürülmüş kağıt ve geri dönüştürülmüş plastikten üretilirler ve % 100 geri dönüştürülebilir ve yeniden kullanılabilir ürünlerdir. Bu da hem şirketler hem de dünyamız için daha iyi sonuçlar getirmektedir.

Müşterilerinizi Rahatsız Etmeden Kişisel İletişim Kurabilirsiniz
Hanger Network Türkiye™’nin hedef tüketicileri güvendikleri kuru temizlemecilerinden giysilerini aldıkları andan itibaren markanızın etki alanına girmiş olur. Mesajınız bu son kullanıcılarla beraber seyahat eder, evlerine girer ve son olarak da defalarca görüleceği şekilde yatak odalarındaki dolapların içine yerleşir.

Mesajınız Zaman Kaybetmeden Tüketicilere Ulaşır
Kurutemizleme müşterileri giysilerini teslim aldıktan sonra 1 hafta içerisinde kullanmaktadır (Erkekler %89, Kadınlar % 73). Bu oranlar EcoHanger™ üzerinde dağıtılan mesajınızın hedef kitlenize hızla ve etkili bir şekilde ulaşmasını sağlar.

Marka İmaj ve Algınızı Kuvvetlendirir
Gittikçe daha fazla sayıda tüketici çevreyi iyileştirmeye yardımcı olan markaları benimsemektedir. Çevreye duyarlı, fonksiyonel ve son derece şık bir alternatif olarak kabul gören EcoHanger™ ile markaların bu halihazırda oluşmuş avantajdan faydalanabilecekleri ve marja imajını kuvvetlendirebilecekleri anlamına gelmektedir.