Hanger Network Türkiye

KAMPANYALAR

Boyner

Kampanya Özeti:

Kampanya İsmi:
BOYNER AKASYA AVM’DE AÇILDI

Taktik:
EcoHanger

Dağıtım Bölgeleri:
İstanbul- Kadıköy, Üsküdar




United Clubs

Kampanya Özeti:

Kampanya İsmi:
United Clubs

Taktik:
EcoHanger

Dağıtım Bölgeleri:
İstanbul- Beşiktaş, Şişli




LG 2014

Kampanya Özeti:

Kampanya İsmi:
LG Direct Drive- 6 Motion DD

Taktik:
HangerBag

Dağıtım Bölgeleri:
İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Kayseri




LG 2013

Kampanya Özeti:

Kampanya İsmi:
Lg Buharli Direct Drive

Taktik:
HangerBag

Dağıtım Bölgeleri:
İstanbul, Ankara, İzmir, Adana

Müşteri Görüşleri:
LG Electronics, “Buharlı Direct Drive Teknolojisi ile Buruşukluğu Hayatınızdan Çıkarın “ sloganıyla buharlı temizleme sistemine sahip çamaşır makinelerinin buruşukluğu ve yıpranmayı azaltan özelliklerini tanıtmak için yeni ve dikkat çekici bir mecra kullanımını Türkiye’de ilk defa Hanger Network Türkiye ile gerçekleştirdi. Onbinlerce kuru temizleme müşterisi kıyafetlerini LG Direct Drive çamaşır makinesi görseli giydirilmiş Hanger Network’ün yeni ürünü HangerBag poşetleri içinde teslim alırken, LG Direct Drive çamaşır makinesiyle ilgili mesajlarını müşterilerine yaratıcı ve dikkat çekici bir yoldan ulaştırma fırsatı buldu.




Philips

Kampanya Özeti:

Kampanya İsmi:
1-Akıllı Ütü- Isı Ayarı Yok, Yanma Derdi Yok
2-Powerpro Elektrik Süpürgesi % 40 daha fazla toz çekiş
3-Çorba Ustası- Doğrar. Karıştırır.Pişirir
4-Avance Meyve Sıkacağı-Max. meyve suyu, min. zahmet!


Taktik:
EcoHanger

Dağıtım Bölgeleri:
İstanbul, Ankara, İzmir

Müşteri Görüşleri:
PHILIPS olarak Küçük Ev Aletlerimiz ile tüketicilerimizin hayatlarını kolaylaştıran ve hayattan daha çok keyif almalarını sağlayan çözümler sunmayı hedefliyoruz. Bu tür, yeni çözümler sunan ürünlerimizi tüketicilerimize anlatmak için de her zaman dikkat çekici ve bireysel iletişim kurabileceğimiz yollar arıyoruz.

Ecohanger askıları da öncelikle dikkat çektiği için tercih ettik. Böylece markamız tüketicilerimizin evlerine giriyor, giysi dolaplarında kaldığı sürece de ürünlerimizi hatırlatmaya devam ediyor.

Bu yaratıcı ve çevre dostu mecrayı tercih etmemizin bir diğer sebebi ise alım gücü yüksek, markamız için değerli bir kitleye yani kuru temizleme müşterilerine erişiyor olması. Ayrıca, bir tüketici indirimi ile destekleyerek ölçümlenebilir geri dönüş almayı hedeflediğimiz bu kampanyada, Hanger Network Türkiye’nin kapsamlı kuru temizleme ağını kullanarak il ve hatta bölge bazında kampanya sonuçlarını karşılaştırma şansı bulduk.

Philips Tuketici Ürünleri Genel Müdürü - Elvan Özkal




Macfit

Kampanya Özeti:

Kampanya İsmi:
Ne Kadar Fitsen O Kadar Sensin

Taktik:
EcoHanger & Aksiyon Paneli ile Özel Üyelik İndirimi

Dağıtım Bölgeleri:
İstanbul (Ataşehir Novada, Akbatı,Anadolu Hisarı)




Veet 2013

Kampanya Özeti:

Kampanya İsmi:
Hissettiğin gibi giyin

Taktik:
EcoHanger & Yastık Kutu Numune Dağıtım

Dağıtım Bölgeleri:
İstanbul, Ankara, İzmir




Fit In Time

Kampanya Özeti:

Kampanya İsmi:
Yaza Hazırlık Teorisi

Taktik:
EcoHanger

Dağıtım Bölgeleri:
İstanbul (Etiler,Ataköy,Nişantaşı,Kadıköy), İzmir (Alsancak, Bornova)




Veet 2012

Kampanya Özeti:

Kampanya İsmi:
Her Günü Etek Günü Yapın

Taktik:
EcoHanger & Aksiyon Paneli ile İndirim &Yastık Kutu Numune Dağıtım

Dağıtım Bölgeleri:
İstanbul, Ankara, İzmir




Rexona

Kampanya Özeti:

Kampanya İsmi:
Kadınlar Siyahı Hiç Bu Kadar Sevmemişti

Taktik:
EcoHanger & Aksiyon Paneli ile İndirim

Dağıtım Bölgeleri:
İstanbul, Ankara, İzmir




Morhipo.com

Kampanya Özeti:

Kampanya İsmi:
Dünyanın En büyük Markaları, %90'a varan İndirimle.

Taktik:
EcoHanger & Kişiye özel indirim kodu

Dağıtım Bölgeleri:
İstanbul

Müşteri Görüşleri:
EcoHanger™'ların giysi dolaplarına girerek evlere ulaşması ve şık tasarımıyla dikkatleri üzerine çekerek marka ve kampanyayı sürekli olarak tüketicilere hatırlatması; ayrıca EcoHanger™'lar üzerinde yer alan "kişiye özel" indirim kodları sayesinde kampanyaya katılımın ölçümlenebilir olması, bu yaratıcı ve çevre dostu mecranın markamız açısından öne çıkan özellikleri oldu ve Hanger Network Türkiye™ ile işbirliğimizi beraberinde getirdi.

Morhipo.com - Boyner Holding




L'oreal Paris

Kampanya Özeti:

Kampanya İsmi:
Revitalift, Yaşlanmanın 10 etkisiyle tek seferde savaşır

Taktik:
EcoHanger & Askı İlanı üzerinde Numune

Dağıtım Bölgeleri:
İstanbul, İzmir, Ankara

Müşteri Görüşleri:
Potansiyel vemevcut müşterilerimiz ile kişisel iletişim kurmaya öncelik veriyor, bunu devamlı kılmak için pazarlama iletişimimizi çeşitlendirmeye de özen gösteriyoruz. Hanger Network In-Home Media’yı Amerika ve Avrupa’daetkinliğini kanıtlamış bir mecra olarak zaten yakından takip ediyorduk.

Çevreye dost duruşu ile firmamızın sürdürülebilirliğe verdiği değer ile de örtüşen bir pazarlama platformu olması ilgimizi çeken bir diğer özelliği.

Kasım ayında gerçekleştirdiğimiz L’Oréal Paris Revitalift Total Repair 10 numune ile dağıtım kampanyasını, Hanger Network’ün ayda 500.000 tüketiciye ulaşabildiği kuru temizleme ağından hedeflediğimiz profile uygun tüketicilerin yoğunlaştığı bölge ve illere göre planladık.

Tüketicilerimizden çevresel atık oluşumunu engelleyen geridönüşümlü ecohanger askı kullanımını desteklediğimiz için ayrıca olumlu geri dönüşler alıyoruz.

L’oreal Paris - Burcu Kolancalı, Marka Müdürü




Caudalie Paris

Kampanya Özeti:

Kampanya İsmi:
Fransız Eczanelerinin 1 Numaralı Anti-Aging Markası

Taktik:
EcoHanger, Aksiyon Paneli & Eko Kutu ile Numune

Dağıtım Bölgeleri:
İstanbul, Ankara

Müşteri Görüşleri:
Günümüzde reklam ve promosyonlardaki bolluk, yoğunmarka iletişim çalışmaları ne yazıkki marka olarak mesajınızın bu kalabalıkta kolayca kaybolmasına sebep olabiliyor. Bu nedenle Türkiye pazarına girerken markamızı en doğru şekilde hedef kitlemize tanıtmak ve onlardan geri dönüş almak için neler yapabiliriz değerlendirirken In-Home Media mecrası dikkatimizi çekti.

Hanger Network’üerişilmesi zor hedef kitlelere ulaşırken, tüketicileri rahatsız etmeden, kendilerine ayırdıkları ve mesaj kirliliği yaşamadıkları evlerinde onlarla kişisel iletişim kurabilmesini sağladığı için tercih ettik.

Ecohanger askılarla ürünlerimiz ile ilgili bilgilendirme yaparken, tüketicilere şık ecokutular içinde numune ürünlerimizi deneme fırsatı da sunduk. Dağıtımı İstanbul ve Ankara’daki satış noktalarımıza yakın kuru temizlemeler de gerçekleştirdik. Böylece tüketicileri ecohanger üzerinde yer alan özel fırsatlardan yaralanmaları içinen yakın satış noktalarımıza yönlendirmiş olduk. Dağıtıma başladığımız ilk günden itibaren satış noktalarımızdan aldığımız geri dönüşler Hanger Network ile çalışma kararımızın doğruluğunu teyid eder nitelikte.

Caudalie Paris - Sibel Şakir, Marka Müdürü




ÇiçekSepeti.com

Kampanya Özeti:

Kampanya İsmi:
Sevdiklerinize bir çiçek göndermeyi askıya almayın…

Taktik:
EcoHanger

Dağıtım Bölgeleri:
İstanbul

Müşteri Görüşleri:
Türkiye'nin en büyük ve lider çiçekçisi olarak müşterilerimize özel günlerinde sevdiklerine online ortamda çiçek gönderme olanağı tanıyoruz. Ekip olarak farklı kanallardan tüketicilere ulaşabileceğimiz, dikkat çekici, yenilikçi kampanyalara imza atmayı seviyoruz.

Kasım ayında Hanger Network ile yaptığımız çalışmamızda da çiçek siparişlerinin en yoğun dönemlerinden birisi olan Öğretmenler Günü öncesine denk gelecek şekilde ve hedef kitlemiz doğrultusunda planlamamızı yaparak, yıl sonuna kadar geçerli olacak olan özel bir indirim kampanyası başlattık.

EcoHanger’ların giysi dolaplarına girerek evlere ulaşması ve uzun süreli olarak dikkatleri üzerine çekerek marka ve kampanyayı sürekli olarak tüketicilere hatırlatması; ayrıca EcoHanger’lar üzerinde yer alan indirim kodları sayesinde kampanyaya katılımın ölçümlenebilir olması, bu yaratıcı ve çevre dostu mecranın markamız açısından öne çıkan özelliklerinden oldu ve Hanger Network ile işbirliğimizi beraberinde getirdi.

Ciceksepeti.com - Necmi Kahraman, Pazarlama Müdürü




Modus Güvenlik Sistemleri

Kampanya Özeti:

Kampanya İsmi:
Güvenliğiniz Askıda Kalmasın

Taktik:
EcoHanger, Aksiyon Paneli

Dağıtım Bölgeleri:
İstanbul

Müşteri Görüşleri:
Modus olarak ev ve işyerlerine özel güvenlik sistem hizmeti veriyoruz.Hedef kitlemiz yoğunlukla güvenlikli sitelerin dışında yaşayan, bekar, A ve B grubu içindeki çalışanlar. Fakat bu kitlelere yoğun programları nedeni ile ulaşmak, aynı zamanda onları ikna etmek kolay değil.

“Güvenliğiniz Askıda Kalmasın” sloganıyla yürüttüğümüz kampanya da Hanger Network ile çalışmayı tercih etmemizin ana nedeni de kapsamlı kuru temizleme ağı üzerinden hedeflediğimiz profile uygun tüketicilere doğrudan ulaşabilmesiydi. Fonksiyonel ecohanger askılar ile kriterlerimize uygun tüketicilerin yoğun olduğu Nişantaşı, Şişli, Ortaköy gibi bölgelere odaklanarak onlara kuponla özel bir indirim fırsatı sunduk. Bu şekilde mesajımızı hedeflediğimiz kitlelere evlerinde ulaştırarak dikkatlerini çekmeyi ve onlardan geri dönüş almayı hedefledik.

Modus Güvenlik Sistemleri - Orçun Doğan, Yönetim Kurulu Üyesi